Jesteś tutaj: jakszybko-schudnac.pl > Kuchnia przepisy > Zdrowe słodycze w naszej kuchni

Zdrowe słodycze w naszej kuchni

Jeśli chcemy odzwyczaić się od nawyku nadmiernego jedzenia słodyczy, możemy łatwo przygotowywać proste i niedrogie potrawy w domu. Najważniejsza zasada to unikanie białej mąki, białego cukru i margaryny. Głównymi składnikami, które będziemy używać są owoce, kasze, mąka orkiszowa lub kukurydziana, bakalie oraz cukier brzozowy. Niestety cukier brzozowy i mąka orkiszowa są jeszcze w naszym kraju dość drogie. Lecz w to miejsce rezygnujemy z nabywania niezdrowych ciastek czy batonów.
Aby urozmaicić swoje menu w zdrowe dania słodkie możesz zrobić pieczone jabłka. Jako dodatek może służyć pasta tahini, rodzynki i orzechy. Wspaniale smakuje ugotowana kasza jaglana z owocami. Możesz kaszę i owoce zmiksować aby powstał pyszny budyń. Z kaszy jaglanej można tworzyć słodkie kuleczki z bakaliami lub słodką zapiekankę z owocami.
Inny pomysł to ciasteczka orkiszowe lub kukurydziane z nutellą lub domowy kisiel z owoców.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.