Jesteś tutaj: jakszybko-schudnac.pl > Sport fitness > Sposoby na płaski brzuch

Sposoby na płaski brzuch

Fałdki i oponki na brzuchu szpecą i stanowią problem dla niejednej kobiety. Pragniemy mieć ładny, płaski brzuch. Sposobem aby go uzyskać są nie tylko ćwiczenia fitness na przykład ABT, lecz również właściwa postawa ciała, dieta oraz bielizna wyszczuplająca. Płaski brzuch pomoże uzyskać dieta odchudzająca, która zawiera dużo owoców i warzyw oraz regularne spożywanie jogurtów z żywymi kulturami bakterii. Warto przy tym pić napary z rumianku i mięty oraz przyjmować preparaty zapobiegające wzdęciom. Regularne wykonywanie ćwiczeń pozwoli wzmocnić mięśnie brzucha i wyrzeźbić jego odpowiedni kształt. Najlepsze ćwiczenia to brzuszki wykonywane w pozycji leżącej. Warto zrobić 3-4 serie po 10 powtórzeń. Podobne ćwiczenie można wykonać leżąc na brzuchu i podnosząc do góry raz jedną nogę, raz drugą. Do utrzymania płaskiego brzucha przyczyni się również właściwa postawa w czasie chodzenia, czyli unikanie garbienia się.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.