Jesteś tutaj: jakszybko-schudnac.pl > Sport fitness > Fitness w domu

Fitness w domu

Nie wszyscy mogą sobie pozwolić na ćwiczenia z indywidualnym trenerem, a nawet na korzystanie z klubów fitness. Możesz po prostu nie mieć na to czasu, aby regularnie uczęszczać do klubu fitness. Możesz z powodzeniem ćwiczyć w domu. Pomocne będą tu ćwiczenia izometryczne lub rozciągające, które można wykonywać w dowolnej chwili, nawet w czasie oglądania telewizji. Przed przystąpieniem do ćwiczeń weź kilka wdechów i wydechów. Jednym z dobrych ćwiczeń będzie rozciąganie kręgosłupa w pozycji stojącej. Podnieś i rozprostuj ręce nad głową i trzymaj przez kilka sekund. Proste ćwiczenia można wykonać na krześle. Unieś klatkę piersiową do przodu i wygnij głowę do góry i trwaj w tej pozycji 3-5 sekund. Przy pomocy krzesła możesz również ćwiczyć pośladki. Oprzyj ręce na oparciu krzesła napnij pośladek i zegnij do góry prawą nogę i wytrzymaj tak przez parę sekund. Ćwiczenie to warto powtórzyć 10 razy na każdą nogę.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.