Jesteś tutaj: jakszybko-schudnac.pl > Diety > Dieta niskoenergetyczna

Dieta niskoenergetyczna

W przypadku nadwagi oraz przy niektórych chorobach, na przykład cukrzycy, zaleca się obniżenie
poziomu energetycznego pożywienia do 1500 kalorii dziennie. Zazwyczaj osiągniemy ten stan rezygnując z wysokokalorycznych ciast, słodyczy i tłustego mięsa. Należy je zastąpić większą ilością warzyw i owoców.
Na śniadanie można zjeść mieszankę płatków zbożowych z rodzynkami i orzechami polane jogurtem naturalnym. Do tego możemy zjeść kanapkę z żytniego chleba razowego z plasterkiem wędliny z kurczaka. Do tego możemy zjeść sałatkę z pomidorów, papryki i ogórka. Takie śniadanie nie przekroczy 375 kalorii.
Na drugie śniadanie kanapka z chleba razowego z margaryną i twarożkiem nie powinna przekroczyć 150 kalorii.
Niskokaloryczny obiad, do 525 kalorii, powinien składać się z zupy jarzynowej z ziemniakami doprawionej olejem roślinnym. Na drugie danie warto wybrać pieczonego kurczaka z ziemniakami oraz surówkę.
Na podwieczorek możemy zjeść owoce, na przykład brzoskwinię. Zaś na kolację, nie przekraczającą 300 kalorii, możemy zjeść kanapkę z szynką i sałatą lub rzodkiewką.
Cały dzień pijemy wodę mineralną.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.