Jesteś tutaj: jakszybko-schudnac.pl > Dieta > Dieta na odporność

Dieta na odporność

Odporność naszego organizmu jest bardzo ważna, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Dlatego ważne jest aby w tym czasie spróbować zmienić swoją dietę na bardziej szczegółową i na bogatą w wiele witamin i minerałów. W diecie, która ma wspomóc naszą odporność powinny znajdować się przede wszystkim witaminy które są bogate w witaminę C. Oznacza to, że należy spożywać produkty takie jak kiszona kapusta, która ma bardzo dużą ilość tej witaminy, dodatkowo również odpowiednim produktem jest szczypiorek. Warto również jeść takie produkty jak czosnek, który działa bakteriobójczo. Dodatkowo warto również wybrać warzywa i owoce, które posiadają bardzo dużą ilość składników naturalnych. Znajdą się one w takich produktach jak ryby, jogurty, brokuły czy pomidory. Warto stosować sezonowe warzywa i owoce lub te, które zostały wcześniej głęboko zamrożone. Do diety na wzmocnienie odporności trzeba wprowadzić również elementy takie jak miód czy orzechy. Warto również stosować cytrynę, która będzie miała działanie podobne do czosnku. W przypadku wzmocnienia odporności warto również wybrać taki produkt jak sos z malin.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.