Jesteś tutaj: jakszybko-schudnac.pl > Zdrowie > Dieta a żylaki

Dieta a żylaki

Wiele osób nie łączy swojej diety ze zdrowiem, jednak bardzo ważne jest aby tak właśnie robić, ponieważ spożywanie niektórych pokarmów, może skutkować pogorszeniem się objawów występujących w naszym organizmie. Osoby cierpiące na żylaki mogą pomóc sobie właśnie dietą, aby czuć się lepiej i zniwelować ucisk czy powstawanie nowych żylaków na swoich nogach. Jakie pokarmy zatem spożywać aby czuć się lepiej? Przede wszystkim owoce i warzywa, które posiadają bardzo wiele potrzebnych minerałów i witamin. Dieta która powinna być stosowana przy żylakach powinna być przede wszystkim bogata w witaminę E, dzięki której wzmacniają się naczynia krwionośne. Dlatego też w diecie osób cierpiących na żylaki powinny znajdować się borówki. Źródłem witaminy E jest również awokado, które dodatkowo dostarcza również witaminę C. W awokado znajdują się również antyoksydanty, dzięki którym możemy chronić również inne części naszego ciała. W diecie na żylaki powinny znajdować się także zioła. Warto do diety wprowadzić rozmaryn czy imbir. Aby chronić swoje ciało warto również spożywać dużą ilość buraków, które bardzo dobrze wpływają na naczynia krwionośne.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.