Jesteś tutaj: jakszybko-schudnac.pl > Sport fitness > Ćwiczenia w domu

Ćwiczenia w domu

Każda kobieta marzy o szczupłym ciele. Sama dieta nie wystarczy aby poprawić sylwetkę. Konieczny jest także ruch i aktywność fizyczna, która odpowiednio ukształtuje figurę. Najlepszym rozwiązaniem jest zapisanie się do klubu fitness. Można wykupić karnet, który pozwoli ci przychodzić do klubu w dogodnych dla ciebie porach i ćwiczyć co i kiedy zechcesz. Jeśli nie masz na to czasu pozostanie ćwiczenie w domu.
Specjaliści spierają się na temat tego jak często w tygodni należy ćwiczyć. Niektórzy twierdzą, że wystarczy ćwiczenia przez godzinę raz w tygodniu, inni uważają, że powinno się uprawiać jakieś ćwiczenia przynajmniej pół godziny dziennie. Ważne jest aby nie traktować ćwiczeń jako formy odchudzania, ale sposobu na wymodelowania sylwetki. Nie wszystkie ćwiczenia spalają tkankę tłuszczową. Odchudzanie przy pomocy ruchu polega na tym, że organizm sięga po rezerwy i wykorzystuje tłuszcz. Najlepsze ćwiczenia na spalanie tłuszczu to pływanie, chodzenie, bieganie, skakanie na skakance i ćwiczenia aerobowe.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.